פרופ' יונתן הלוי: "כעת אין טיפולים שאינם דחופים בירושלים"

איתי גדסי No Comments on פרופ' יונתן הלוי: "כעת אין טיפולים שאינם דחופים בירושלים"

נשיא 'שערי צדק' פרופ' יונתן הלוי בריאיון ל"מהדורת הבוקר" הסביר על השבתת חדרי הניתוח ואי מתן מענה רפואי לטיפולים שאינם דחופים לאור קריסת בתי החולים הציבוריים, "ניתוחי קטרקט למשל נדחים, זה לא קריטי אך גורם לסבל למטופל"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא ביה"ח שערי צדק, פופ' יהונתן הלוי בריאיון היום (חמישי) ל"מהדורת הבוקר" התייחס להשבתת חדרי הניתוח בבתי החולים הציבוריים, "היו משאים ומתנים שלא הועילו עד עכשיו, הדסה ושערי צדק זה ירושלים, הם הוקמו ע"י הציבור, כל בתי החולים בארץ גירעוניים אבל לבי"ח של הקופות מכסים את הגירעונות אבל אצלנו רק מכסים חלקית את הגירעונות – זה בושה וחרפה".

פרופ' הלוי ציין את המצב כעת בביה"ח, "כעת בירושלים אין טיפולים שאינם דחופים, אני לא חושב שהיינו במצב כזה. הגירעון התחיל לפני הקורונה אבל גם בגלל הקורונה. צריך להבין שניתוחי קטרקט אנחנו דוחים, זה לא קריטי אבל אנשים סובלים מזה".

פרופ' לוי סקר את הפרת ההבטחות ע"י הממשלה, "הבטחה שלטונית מינואר החתומה ע"י שר האוצר לשעבר כץ, והיו צריכים להעביר לנו 600 מיליון ש"ח, העבירו רק 500 מיליון ש"ח, ונאמר שאם הקורונה תימשך כל חודש בתי החולים יקבלו 55 מיליון ש"ח ומאז לא הועברה אגורה אחת".



0 תגובות